Kamis, 06 Oktober 2011

My World

English :
Hi! I am the owner of the blog! Today I am gonna tell you about this blog and my options! About language, I am using 2 languages : English and Indonesia. Why? I am Indonesian, and english is the 1st language in the world. We just sorry if you get a wrong grammar cause I am indonesian. About options, Umm.. Ok. If u like my blog, please follow my blog... Thank you..

Indonesia:
Hi! Aku adalah pemilik blog ini! Hari ini, aku mau kasih tau kamu tentang blog ini dan peraturannya. Tentang bahasa, aku menggunakan 2 bahasa yaitu English dan indonesia. Kenapa? Karena saya indonesia, dan inglish adalah bahasa nomor 1 di dunia. Saya mau minta maaf jika saya mempunyai grammar yang salah karena saya orang indonesia. Tentang peraturan, hmm.. ok. Kalau kamu suka blog saya, tolong follow blog saya ya.. Terima kasih..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar